Thursday, March 18, 2010

Ya Allah..

kuatkanlah aku dalam mengharungi cinta pada si dia,

aku hamba yang lemah tak berdaya untuk memikirkan andai aku kehilangan dia..

ya.. mmg cinta pada manusia mnusia akn mati, tapi aku tak sanggup untuk bepisah hidup ngan dia..

ya Allah..

kuatkan dan cekalkanlah hati hambamu..

semaikanlah perasaan cinta pada-MU seiring ngan cinta aku pada si dia..

andai dia benar untukku dan terbaik buatku..

satukanlah kami dalam redha-MU.. 

andai kami tak dapat bersatu, adakah dia pasanganku di alam yang mendatang..

ya Allah..

tabahkanlah aku dalam mengahdapi cobaan ini..

kata orang, jgan salahkan perpisahan tapi salahkan pertemuan,

terciptanya pertemuan yang melakarkan episod perpisahan..

namun tidak bagi aku,

aku amat beryukur andai perpisahan itu tetap trjadi padaku..

krna aku teramat bersyukr dapat btemu dngan si dia..

aku yakin, Allah tidak mmpertmukn kami untuk tujuan sia-sia..

moga perhubungan ini mnjadi perhubungan yang sah.. 

amin..

0 comments: