Friday, March 19, 2010

tirai malam..

dah masuk bulan mac sekrang, aku sekali pn tak balik lagi sem ni..

rindu sangat pada redup wajah mak dan ayah..

rindu sangat pada wajah ayu dan tanpam adik2.

rindukah aku??? mestila.. andai aku pnya sayap

aknku terbng tuk singah sebantar di syurga duniaku..

cukplah skdar aku mnjguk

sihatkah mak, ayah..

kadang2 aku tak sedar pn

mak ayah dah makin dimamah usia..

bila agaknya aku pnya ksempatan tuk bjsa pd mreka

aku tau dan sedar.. ayah dah makin brusia

tapi apekan daya..

aku masih tak bisa mmbantu meringankan beban..

bilakah, dapat aku hadiahkan mak dan ayah

rehat dari segala perit dan lelah dalam mmbesarkan kami adk beradik..

mak.. k.nah sayang mak.

ayah.. trime kasih ats segalanya..

moga rezeki kita tak kan pernah putus..

amin..

kak chik, kia ngan keri, jga diri tau..

sayang adik2 k.nah

walau dekat bgdoh cm kucing..

he2..

nite.........



0 comments: